2012-01-25

Dålig uppdatering!

hejhej, de har varit en väldigt dålig uppdatering här så sistonde.
Mycket attt göra med skolan, jag har ju mitt svenskaprov imorgon som jag sitter och bankar in i mitt huvud.
Jag va hos en läkare igår och han sa att jag har ett uttänjt korsband, så det va skönt att höra att inget va av iaf!
Eftersom jag inte kan träna nu så blir det att sitta hemma och plugga som sagt, tråkigt... menmen.
Studiedag idag, fett nice.
Haha Jennifer går i skolan idag hos våran andra kusin Minna som bor i Långlöt, hoppas hon har det kul när vi andra sitter hemma och slappar, själv skulle jag aldrig göra det :D
Men imorgon är det ''back to hell'' igen ! Bara att de fram emot sommarlovet, bara några månader kvar !
Nu ska jag plugga vidare !
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0