2012-01-29

hejhej!
Idag är det tråkiga söndag vilket betyder att det är skola imorgon :(
Igår va jennifer och hennes familj och några andra hemma hos oss, det var mysigt ! Förutom att hela mig kväll förstördes när jag skulle uppdatera min mobil. Okej jag skulle uppdatera den å var jätteglad för det, å det tog typ en halvtimma eller något, sen när det ÄNTLIGEN var klart och mobilen startade så var den som ny!! Inga kontakter, appar, anteckningar, bilder, nummer eller någonting , så jag blev sjukt frustrerad, haha. Nog om det så ligger jag i sängen nu och tänker på en viss person ( hihi ) sen ska jag nog kanske till jennifer som får besök av sin syster m fam, och hennes mormor och morfar tror jag:)
Men nu ska jag gå upp och äta frukost!
Puss&kram

Ps. Bjuder STORT på bilden !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0